TTP Team
Programs
Projects
Achieve Greece
Let's Get Digital Hub
Digital & Core skills for GenAI
Reinforcing Vocational Education and Training
GenAI Education Frontier
Donors - Supporters
EN
EN
TTP Team
Programs
Projects
Achieve Greece
Let's Get Digital Hub
Digital & Core skills for GenAI
Reinforcing Vocational Education and Training
GenAI Education Frontier
Donors - Supporters
Προσέλκυση ενδιαφέροντος των μαθητών στην ΕξΑΕ | Τρόποι και τεχνικές
Indicative Topics
Ξέρω να χρησιμοποιώ videos, διαδραστικά σταυρόλεξα κ.α. αλλά πόσο εφικτό είναι μέσα σε 40' με κλειστές κάμερες να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον τους;
Οι μαθητές πολύ συχνά βαριούνται ή ντρέπονται να απαντήσουν στις ερωτήσεις κατά τη διάρκεια της εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης. Τι μπορούμε να κάνουμε;
Υπάρχουν εργαλεία και τεχνικές προσέλκυσης ενδιαφέροντος που μπορούν να αξιοποιηθούν σε μια πλατφόρμα όπου συμμετέχουν πολλά άτομα;
Πώς μπορούμε να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον μαθητών που δεν συμμετέχουν (αξιοποιούνται ήδη οι ΤΠΕ) και ταυτόχρονα να προχωρήσουμε στη διδακτέα ύλη;
Ποιες είναι οι βασικές τεχνικές που χρησιμοποιείτε εσείς για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των μαθητών σας στην ΕξΑΕ;
Πώς ο εκπαιδευτικός μπορεί να υποστηρίξει αποτελεσματικά τους μαθητές στο πλαίσιο του inquiry based learning;
Πώς μπορεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση να ενισχύσει την αγάπη των μαθητών για το σχολείο;
Ποια είναι τα ειδικά χαρακτηριστικά των ερωτημάτων ή δραστηριοτήτων που κινητοποιούν περισσότερο τους μαθητές στην ενεργή εμπλοκή τους στο μάθημα;
Ποιες ευθύνες καλούνται να αναλάβουν οι ίδιοι οι μαθητές κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε σχέση με τη μάθησή τους;
Θα ήθελα να μας εξηγούσατε πώς μπορούμε να φτιάξουμε ένα αρχείο poll σε μορφή .atp και μετά να το ανεβάσουμε στο poll της τάξς.
Αν έχω χωρίσει τα παιδιά σε ομάδες εργασίας, μπορώ να έχω την ταυτόχρονη εποπτεία όλων των ομάδων;
Πώς μπορώ να αποθηκεύσω τις απαντήσεις των μαθητών σε μια ψηφοφορία ή τα μηνύματα που έχουν αναρτηθεί στο chat;
Πώς μπορώ να κάνω μια ψηφοφορία ή κουίζ κατά τη διάρκεια του μαθήματος ώστε να κρατήσω αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών;