Το πρόγραμμα Profession has no Gender έχει ως στόχο να εμπνεύσει μαθητές και μαθήτριες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να επιλέξουν το επάγγελμα που τους/τις ενδιαφέρει, χωρίς περιορισμούς φύλου. Υλοποιείται για 4η συνεχόμενη χρονιά σε στρατηγική συνεργασία με την Πειραιώς στο πλαίσιο του προγράμματος «Equall - Για μια Κοινωνία Ισότιμων Ανθρώπων».
Μαθητές/τριες Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) και σπουδαστές/τριες Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΑΕΚ), ενημερώνονται για τις προοπτικές απασχόλησης στη σύγχρονη ελληνική βιομηχανία σε σχέση με τις ειδικότητες που έχουν επιλέξει να ακολουθήσουν και προετοιμάζονται για την είσοδό τους στη σύγχρονη αγορά εργασίας.
Το πρόγραμμα "Mental Health & Self-Identification Journey" έχει ως στόχο να ενδυναμώσει μαθητές/τριες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εξοικειώνοντάς τους με ζητήματα σχετικά με την ψυχική υγεία και βοηθώντας τους να κατανοήσουν καλύτερα τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία ενός πιο υποστηρικτικού περιβάλλοντος που προάγει τη συζήτηση και την αποδοχή γύρω από την ψυχική υγεία και ευημερία.
Το πρόγραμμα “Green Generation” στοχεύει στη γνωριμία των μαθητών/τριών με πράσινα επαγγέλματα της σύγχρονης αγοράς εργασίας, και την εξοικείωση τους με την έννοια της αειφορίας, ενθαρρύνοντας παράλληλα τη βιώσιμη συμπεριφορά εντός και εκτός σχολικού πλαισίου.
Μέσω του προγράμματος “Ανακαλύπτοντας τον κλάδο της Πληροφορικής ΙΙI” οι μαθητές/τριες γνωρίζουν βιωματικά τον κλάδο της Πληροφορικής, τις σύγχρονες εξελίξεις στον τομέα, ενώ εξερευνούν τις προοπτικές απασχόλησης σε αυτόν και τις δεξιότητες που απαιτούνται.
Μαθητές/τριες Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Ενδυναμώνοντας μαθητές και μαθήτριες της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ΙV» με στόχο να αναπτύξουν βασικές οριζόντιες δεξιότητες και να προετοιμαστούν για τη σύγχρονη αγορά εργασίας. Το πρόγραμμα υλοποιείται με την υποστήριξη του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση, στο πλαίσιο στρατηγικής συνεργασίας με το The Tipping Point.
Η δράση “Κλιματική αλλαγή & ενεργειακή μετάβαση” έχει στόχο μαθητές και μαθήτριες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να γνωρίσουν επαγγέλματα και προοπτικές απασχόλησης στον κλάδο της ενέργειας και παράλληλα να ενημερωθούν για θέματα που αφορούν την παραγωγή και μεταφορά ενέργειας, τη βιωσιμότητα, την ενεργειακή μετάβαση και τις ενεργειακές προκλήσεις του 21ου αιώνα.
Μαθητές/τριες συμμετέχουν στη δράση “Unlock the power of AI” και διευρύνουν τους ορίζοντές τους γνωρίζοντας τις δυνατότητες και τους περιορισμούς της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI). Παράλληλα, εξερευνούν τις πρακτικές εφαρμογές της στη σύγχρονη αγορά εργασίας και τις ηθικές διαστάσεις που σχετίζονται με τη χρήση της.
Η δράση “Unexplored Futures III” έχει στόχο μαθητές και μαθήτριες να ανακαλύψουν ανεξερεύνητους κλάδους καθώς και εναλλακτικά μονοπάτια καριέρας, να εμπνευστούν από την πορεία επαγγελματιών στην σύγχρονη αγορά εργασίας και να προετοιμαστούν για τα πρώτα επαγγελματικά τους βήματα.
Μαθητές/τριες Γυμνασίου και Λυκείου συμμετέχουν στο πρόγραμμα “Mental Health: An in-school approach” και ενημερώνονται για θέματα που σχετίζονται με την ψυχική υγεία στο σχολικό πλαίσιο, και τις ακαδημαϊκές και επαγγελματικές τους επιλογές, καλλιεργώντας με αυτό τον τρόπο την αυτογνωσία τους και θέτοντας τις βάσεις για τη μελλοντική τους σταδιοδρομία.